Światowy Dzień Serca z kampanią „Ciśnienie na Życie”
Światowy Dzień Serca, obchodzony w ostatni weekend września w ponad 120 krajach, ma na celu szerokie upowszechnienie podstawowej wiedzy o schorzeniach serca i naczyń oraz o możliwościach leczenia i profilaktyki. Na 15-tych obchodach corocznego święta nie mogło zabraknąć kampanii „Ciśnienie na Życie”, która swoją działalnością wpisuje się w ideę Światowego Dnia Serca.
Obchody Światowego Dnia Serca mają na celu zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocję zdrowego stylu życia. 26 i 27 września kampania „Ciśnienie na Życie” wsparła obchody, tego kluczowego dla profilaktyki chorób kardiologicznych wydarzenia, w 5 miastach Polski. Uczestnicy obchodów Światowego Dnia Serca w Łodzi, Limanowej, Warszawie, Bielsku – Białej oraz w Kołobrzegu mieli okazję skontrolować swoje zdrowie pod kątem układu sercowo-naczyniowego. W sumie aż 933 osób poznało wiek swojego serca dzięki badaniom kampanii „Ciśnienie na Życie”.